Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

              Увага!
    У зв'  язку з Всеукраїнським  карантином навчання учнів проводитиметься у дистанційній формі згідно календарного планування.
      Завдання будуть розміщені на  блозі. 
      Якщо комусь потрібна буде консультація звертатися через мобільний  телефон.
 Бажаю всім успіху!
                 8 травня
Укр. мова
Тема. Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень(впр. 379 - 385).

Математика
Тема. Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв' язування  задач (№1083 - 1094).

Літ. чит.
Тема.  Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово). За В. Сухомлинським "Мамин кавун".
  (Текст і завдання подала у вайбері в групі).

Музичне мистецтво
Тема. Кульмінація в музичному творі. І. Дунаєвський,увертюра до фільму "Діти капітана Гранта" - слухання. А. Житкевич, Л. Стельмащук "Заквітчали зорі обрій" - розучування, с. 105 - 107.

                 7 травня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предмета. Перекидання малого м' яча правою рукою в ліву через плече за спиною. Рухлива гра "Зустрічна естафета".

Основи здоров' я
Тема. Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи  самозаспокоєння. Практична робота: Створення колажу "Що приносить мені радість" (с.134 - 137).
Виконати завдання в зошиті по цій темі.

Трудове навчання
Тема. Виготовлення і оздоблення виробів об' ємної форми. Макетування виробів із деталей конструктора. Практична робота: Макетування виробів із деталей конструктора.

Образотворче мистецтво
Тема. Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції "На арені цирку" (акварельні фарби або гуаш).

                 6 травня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предмета. Вправи для розвитку координації. Із положення  стоячи спиною до стіни, кидки малого м' яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. Рухлива гра "Найкраща пара".

Математика. 
Тема. Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв' язування нерівностей і задач (№1066 - 1082).

Укр. мова
Тема. Урок розвитку зв' язного мовлення. Складання привітання до Дня матері (впр. 378).

Літ. чит. 
Тема. Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Світ прози".
-   Сьогодні ми завершуємо вивчати роздіс "Світ прози".
Завдання:
- Відповідати на запитання "Повтори і пригадай" (с. 161).

                5 травня
Літературне читання
Тема.  Рідний край - земний рай.  М. Стельмах "Гуси - лебеді  летять" (продовження).
Завдання:
Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з уривками автобіографічної  повісті Михайла Стельмаха  "Гуси - лебеді летять".
1. Опрацювання другої частини твору,с. 159 - 161.
  -  Прочитайте текст
 - Які картини ви уявили , читаючи текст?
  -  Назвіть головних персонажів твору.
2. Аналіз змісту тексту.
  - Як письменник говорить про останній місяць весни?
 - Що хотіла показати малому Михайликові мати?
 - Яким уявляв собі літо хлопчик?
 - Що побачив хлопчик біля самого порога?
 - Якою була вишня?
 - Що сталося за ніч з ягідками?
 - Знайдіть і прочитайте уособлення, які вживає автор.
 - Доберіть заголовок до прочитаного уривка з повісті.
3. Опишіть маму, Михайлика, дідуся.
4. Робота за ілюстрацією.
 - Подивіться на ілюстрацію до цього твору.
 - Чи можемо ми її віднести до всього твору чи до певної його частини?
 - Що художник зобразив на картині?
 - Що він намалював у центрі картини? Удалині?
 - Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
 - Опишіть картину, використовуючи рядки з повісті.
5. Переказувати уривок з повісті,с.159 - 161, від імені Михайлика або від імені матері.

Математика
Тема. Ділення з остачею ( розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини числа (№1057 - 1065).

Фізична культура. 
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предмета. Вправи для розвитку координації. Із положення  стоячи спиною до стіни, кидки малого м' яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. Рухлива гра "Найкраща пара".

Інформатика
Тема.Правила презентації проекту. Презентація та оцінювання навчального проекту (с. 148 - 151).

Дорога Доброчинності
Тема. Скромність і хвалькуватість ( 116 - 119).

               4 травня
Літературне читання
Тема. Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край - земний рай. М. Стельмах "Гуси - лебеді летять" (уривки).
Завдання:
1. Відгадайте загадку.
   Білосніжні, гарні птиці
   Дім будують на водиці,
   Дуже схожі на гусей,
   Обережні до людей!
2.  Цікаво знати!
    Назва цього птаха означає "білий", що відповідає його символіці, як  білого денного світла (сонячний птах). У багатьох народів лебідь - Божественний птах, символ богів; незаплямованої білизни, повноти задоволення бажань; відродження; краси, вірного кохання; вродливої дівчини; щасливого дитинства.
    Сьогодні ми почнемо читати уривки з автобіографічної повісті Михайла Стельмаха "Гуси - лебеді летять".
3. Ознайомлення з новим літературним жанром - повістю (с. 158 - прочитати).
4. Прочитати першу частину тексту (с. 158 - 159 до зірочок).
 - Назвіть дійових осіб твору.
 - Чи сподобалися вам дід з онуком? Чому?
5. Словникова робота.
 - Прочитайте пояснення слова, с. 159.
6.Перечитайте ще раз цю частину. Відшукайте слова діда, онука, автора.
Внук - це автор, який пише про своє дитинство.
Відшукайте в тексті слова, які визначають стан героїв.
 Попробуйте голосом передати подив, страх хлопчика, розсудливість, мудрість дідуся.
7. Аналіз змісту.
 - Чому дід сказав, що лебеді принесли весну і життя?
 - Як ви зрозуміли вислови:сонце своїми ключами відімкне землю; місяць кивне головою, а сонце посміхнеться?
 - Які образні вислови використовує письменник у тексті?
 - Хто автор цього твору?
 - Чого вчить нас автор? До чого закликає?
8. Переказувати текст (с. 158 - 159).

Математика
Тема. Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів.  Розв' язування задач (№ 1046 - № 1056).

Українська мова
Тема. Написання не з дієсловами. Навчальний діалог (впр. 372 - 377).

               30 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предмета. Вправи для розвитку швидкості. Підкидання малого м' яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Рухлива гра "Артбол" (за спрощеними правилами).

Основи здоров' я
Тема. Уява і здоров' я. Творчі здібності дитини. практична робрта: виконання проекту "Здоровим бути модно!" (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо)  (с. 130 - 133).

Трудове навчання 
 Тема. Виготовлення і оздоблення виробів об' ємної форми.  Виготовлення об' ємних  виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об' ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів відомими техніками та матеріалами. Практична робота:  виготовлених  та оздоблення  виробів об' ємної форми  ( транспортних засобів, будинків, роботів тощо).

Образотворче мистецтво.
Тема. Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації.  Конструювання лялькового персонажа в техніці паперопластики  (кольоровий папір).


               29 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предмета. Вправи для розвитку швидкості. Підкидання малого м' яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Рухлива гра "Артбол" (за спрощеними правилами).

Математика
Тема. Знаходження числа за його частиною. Розв' язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв' язування нерівностей ( № 1036 - № 1045).

Українська мова
 Тема. Вправи на розпізнавання форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 368 - 371).

Літературне читання
Тема. Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. О. Буцень "Айстри".
Сьогодні ми ознайомимось з оповіданням українського письменника Олега Буценя "Айстри".
Завдання:
1. Прочитайте статтю  про Олега Буценя (с. 156).
 - Про що змалечку мріяв майбутній письменник?
2. Прочитайте оповідання "Айстри".
- Чи сподобалось вам оповідання?
 - Які картини ви уявляли, читаючи оповідання?
 - Який воно викликало у вас настрій?
 - Хто є головними героями?
3. Прочитайте оповідання повторно.
4. Аналіз змісту тексту.
 - Хто дав насіння айстр Сергійкові?
 - Що запропонувала Юля Сергійкові за насіння?
 - Хто виростив квіти, а хто про них забув? Доведіть словами з оповідання.
 - Чого навчає нас це оповідання?
5. Цікаво знати!
    Айстр - назва їх перекладається з давньогрецького слова, що означає зірка. Давня легенда говорить про те, що айстра виросла з порошинки, що впала із зірки. Існує повір' я: якщо вночі стати серед айстр і дуже сильно прислухатися, то можна почути дуже тихий і ледь вловимий перегук - так айстри спілкуються зі своїми сестрами - зірками. До Європи айстра приїхала з Китаю у 1728 р. У Франції її назвали "Царицею маргариток". 
6. Переказувати оповідання від імені Юлі або від імені Сергійка.

"Я у світі"
Тема. Я вивчаю різні країни і народи   (с. 120 - 125). 
Виконати завдання в зошиті по цій темі.
    

              28 квітня
Літературне читання
Тема. Урок позакласного читання. Таємничий світ прози.
Опрацювати 1 -2 оповідання ( на вибір) за підручниками "Перлинка" або "Веселкова  читанка".

Математика
Тема. Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Розв' язування задач ( № 1026 - № 1035).

Фізична культура
Тема.Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предмета. Вправи на релаксацію. Застрибування на м' які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до  80 см). Рухлива гра "Пень".

Інформатика
Тема. Етапи виконання навчального проекту. Підготовка до захисту проекту (с. 144 - 147).

Дорога Доброчинності
Тема. Захисники Батьківщини (с. 112 - 115).

              27 квітня
Літературне читання
Тема. Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик" (продовження).
Завдання:
1. Прочитайте ще раз оповідання.
2. Робота за ілюстрацією.
- Подивіться на ілюстрацію цього оповідання.
 - Чи можемо ми віднести її до всього оповідання чи до певної його частини?
 - Що художник зобразив на картині?
 - Що він намалював у центрі картини? Удалині?
 - Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
 - Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.
3. Гра "Чиї це слова?"
 - А куди ховаються рибки від дощу?
 - Я вже й підкрадався та придивлявся.
 - А риби вранці вмиваються?
 - А разом - наче зелений гребінець.
 - На крилах перелетимо.
4. Що нового , цікавого дізналися з цього оповідання?
5. Намалювати ілюстрацію до кінцівки оповідання (с. 153 - 156).

Математика
Тема. Визначення часу за годинником. Розв' язування задач на час. Розв' язування рівнянь (№1016 - № 1025).

Укр. мова
Тема. Дієслова, що означають завершену та незавершену дію (впр. 364 - 367).

Природознавство
Тема. травна система.  Харчування  (с. 149 - 153). 
Виконати завдання в зошиті по цій темі.

             24 квітня
Українська мова
Тема.    Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог  (впр. 361 - 363).

Математика
Тема. Частини. Позначення частин числа цифрами. Складання і розв' язування задачі за коротким записом  (№ 1007 - № 1015).

Літературне читання
Тема. Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик".
  Сьогодні ми познайомимося із допитливим хлопчиком. Допоможе нам у цьому відомий український письменник і перекладач Дмитро  Васильович  Чередниченко.
Завдання:
1. Прочитайте статтю про Дмитра Чередниченка (с. 153).
  -  Чим приваблюють читачів твори Дмитра Чередниченка?
2. Опрацювання оповідання  (с. 153 - 156).
  1). Прочитайте оповідання.
  -  Хто є головними героями оповідання?
  -  Який настрій викликало у вас це оповідання?
2). Словникова робота.
   -  Яке слово складається з двох частин?
  -  Знайдіть відповідні слова до поданих тлумачень.
* Штанина, частина штанів, яка надягається на одну ногу.
* Думають, розмірковують, обдумують.
* Швидко пересувається в повітрі.
* Підстрибував, підскакував.
  -  Знайдіть тлумачення слова кушир  у підручнику (с.154).
3). Підготовка до виразного читання оповідання.
  -  У якому темпі, яким тоном будете читати оповідання?
  -  З якою інтонацією читатимете слова Івасика? А дідуся  Тарасика?
4). Аналіз змісту оповідання.
  -  Знайдіть і прочитайте опис зовнішності Івасика й дідуся.
  -  Який художній засіб використав у ньому письменник?
  -  З якими запитаннями хлопчик звертався до дідуся?
  -  Як можна знайти відповіді на них?

Музичне мистецтво
Тема.   Варіаційна форма в музиці. М. Ризоль "Ой на горі жито" варіації на тему української народної пісні  - слухання. Укр. нар. пісня "Ой на горі жито" - розучування (с. 102 - 104).

             23 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із скакалкою. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Рухлива гра "Пень".

Основи здоров' я
Тема. Учись вчитися. Розвиток пам' яті та уваги. Практична робота: вправи для тренування зорової та слухової  пам' яті і концентрації уваги (с. 124 - 129).
Виконати завдання в зошиті по даній темі.

Трудове навчання
Тема. Виготовлення і оздоблення виробів об' ємної форми.  Виготовлення об' ємних  виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об' ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів відомими техніками та матеріалами. Практична робота:  виготовлених  та оздоблення  виробів об' ємної форми  ( транспортних засобів, будинків, роботів тощо).

Образотворче мистецтво
Тема. Роль театрального костюма  в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Створення ескізу театрального костюма (художні матеріали за вибором).

             22 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із скакалкою. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Рухлива гра "Переправа через річку".

Математика
Тема. Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника.  Розв'язування задач  (№999 - №1006).

Українська мова
Тема. Урок розвитку зв' язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір (впр. 360).

Літературне читання
Тема. Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В.Чухліб "Равлик". Читання в особах.
    Сьогодні ми відкриємо ще одну сторінку української дитячої літератури. Ознайомимося з життєвим і творчим шляхом Василя Васильовича Чухліба.
Завдання:
1. Прочитати статтю про Василя Чухліба (с. 151).
  -  Якими мовами перекладені оповідання Василя Чухліба?
  -  До чого вони закликають?
  -  У яких книжках письменник розповів про різноманітні випадки із життя дітей?
2. Опрацювання оповідання В.Чухліба "Равлик" (с. 152 - 153).
   1). Гра "Упізнай героя".
                Лізе - лізе потихеньку,
                Тягне гору помаленьку,
                А коли лякається -
                У горі ховається.
2). Робота над заголовком.
  -  Промовте заголовок: із захопленням, із радістю, зі здивуванням, з невдоволенням.
3). Прочитайте оповідання.
   -  Чи сподобалося вам оповідання?
  -  Який настрій воно у вас викликало?
  -  Хто є головними персонажами оповідання?
4). Прочитайте оповідання повторно.
  -  Про яку подію із життя Тетянки розповів автор?
  -  Що вас зацікавило у творі?
5). Прочитайте оповідання, передаючи за допомогою інтонації здивування, радість, невдоволення Тетянки та розсудливість тата.
  -Як ви розумієте зміст виділених слів?
6). Робота за ілюстрацією.
  -  Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
  -  Чи можемо ми віднести її до всього оповідання чи до певної частини?
  -  Що художник зобразив на картині?
  -  Що він намалював у центрі картини? Удалині?
  -  Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
  -  Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.
 3. Підсумок.
   -  Що нового дізналися?
  -  Чого навчає  це оповідання?
  -  Який висновок для себе зробили?
4. Переказувати оповідання від імені Тетянки або від імені равлика.

             21 квітня
Літературне читання
Тема. Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г. Демченко "Лелеки" (скорочено).
    Сьогодні ми розширимо свої знання про життя лелек. Допоможе нам у цьому українська письменниця Галина Демченко.
Завдання:
1. Прочитайте оповідання.
  -  Чи сподобалося вам оповідання?
  -  Які картини ви уявляли, читаючи оповідання?
  -  Коли найбільше хвилювалися за молодих лелек?
2. Аналіз тексту.
  -  Де дівчинка побачила лелек?
  -  Знайди опис цих птахів.
  -  Чим відрізнялися молоді лелеки?
  -  Розкажіть, як лелеки збиралися в далеку дорогу і яке лихо спіткало лелечу зграю.
  -  У чому виявилася турбота і справжня дружба між птахами?
  -  Поміркуйте, що могло б статися з молодим лелекою, якби до нього поставилися байдуже?
3. Порвіняйте оповідання Ю.Збанацького та Г. Демченко про лелек. Якою темою їх об' єднано? Що спільного й відмінного у поведінці птахів у цих творах?
4.  Що нового дізналися?
  -  Який висновок для себе зробили?
5. Стисло переказувати оповідання від імені Лелечича.

Математика
Тема.  Розв'язування рівнянь.  Розв'язування
 задач двома способами  (№992 - №998).

Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із скакалкою. Вправи для розвитку швидкості. Рухлива гра "Переправа через річку".

Інформатика
Тема. Етапи виконання навчального проекту. Пошук та впорядкування матеріалів проекту (с. 140 - 143).

Дорога Доброчинності
Тема. Хоробрість і боягузтво (с. 108 - 111).

             17 квітня
Українська мова
Тема. Змінювання дієслів за часами (впр. 353 - 359).

Математика
Тема. Розв' язування рівнянь. Розв' язування задач (№985 - №991).

Літературне читання
Тема. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький "Лелеки" (продовження).
Завдання:
1. Відгадайте загадку.
   -   У червоних чобітках,
        В білому халаті,
        Він весною прилетів
        І сидить на хаті.
-  Чи хвилюєтеся ви за долю лелеченяти?
  -  Чи вдасться йому злетіти з гнізда?
   -  Про це ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.
2. Прочитайте оповідання до кінця (с. 147 - 149).
3. Аналіз змісту оповідання.
  -  Якими спостереженнями із життя лелек  поділився з вами автор?
  -  Коли він розповідає про лелек із захопленням, а коли - з тривогою?
  -  Яке горе спіткало лелечу сім' ю?
  -  Які думки і почуття викликала у вас розповідь про це?
  -  Простежте, як змінювався настрій у лелеченяти.
  -  Якою була лелечиха?
  -  Що вас найбільше вразило в її поведінці?
  -  Що нового і цікавого дізналися?

Музичне мистецтво
Тема.  Форма рондо в музиці. В.А.Моцарт "Турецьке рондо", Б.Фільц "Весняне рондо" - слухання.Д Кабалевський "Класне рондо" - поспівка (с. 98 - 101).

             16 квітня
Фізична культура
Тема.  Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із скакалкою. вправи для розвитку координації. Рухлива гра "У річку, гоп".

Основи здоров' я
Тема.  Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру (с.121 - 123).
Виконати завдання в зошиті по цій темі.

Трудове навчання 
 Тема. Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти і матеріали для оздоблення одягу гудзиками. Послідовність оздоблення виробів гудзиками.   Практична робота:пришивання гудзиків з чотирма отворами.

Образотворче мистецтво
Тема. Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Створення  театральної маски тварини до казкової вистави  (кольоровий папір, картон).

             15 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із скакалкою. Вправи для розвитку координації. рухлива гра "У річку, гоп!"

Математика
Тема. Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв' язування рівнянь і задач (№977 - 984).

Українська мова
Тема. Дієслова - синоніми. Редагування тексту (впр. 350 - 352).

Літературне читання
Тема. Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький "Лелеки" (скорочено).
Завдання:
  -  Сьогодні ми починаємо ознайомлення із творчістю українського письменника Юрія Збанацького.
1. Прочитайте біографічну довідку (с.145).
  -  Про яку "незриму ниточку "  говорив письменник?
  -  Які твори письменника для юних читачів здобули широку популярність?
2. Опрацювання оповідання  Ю. Збанацького "Лелеки" (с.145 - 146), 
до слів "...Ніяк не могло зважитися злетіти вгору..."
  -  Прочитайте цю частину оповідання.
  -  Чи сподобалася вам ця частина оповідання?
  -  Хто є його головними персонажами?
3. Словникова робота.
  -  Доберіть синоніми до слова  знічене, картала.
  -  До якого слова це тлумачення:поспішно рухаються у різних напрямках назад і вперед?
  -  Яке слово складається з двох частин? Поясніть його значення.
  -  Знайдіть тлумачення слова  отава  у підручнику (с.147).
4. Прочитайте цю частину повторно.
5. Аналіз змісту тексту.
  -  Де жили лелеки?
  -  Як автор спостерігав над їхнім кружлянням?
  -  Яку пісню співав?
  -  Чому мусив її перервати? 
  -  Що незвичного він помітив у гнізді?
  -  Як пташеня дивилось у небо? Чого воно чекало?
  -  Чому старі лелеки не принесли з собою сніданку?
  -  Як вони почали виховувати дитя?
  -  Хто приніс йому обід?
  -  Чи  вдалося лелеченяті полетіти разом із сім' єю?
  -  Чи хочете ви дізнатися про подальшу долю лелечати?
   Тоді до наступного уроку.

            14 квітня
Літературне читання
Тема. Загадки в природі. Є Гуцало "Прелюдія весни" (продовження).
Завдання:
1. Прочитати оповідання повторно.
  -  Де і коли відбувалися описані події?
  -  Чим особливий прочитаний тобою твір?
2. Відшукайте у тексті загадки і відгадайте їх.
3. Визначте тему твору.
4. Чи згодні ви із думкою, що письменник уміє спостерігати за природою, описувати її? Доведіть свою відповідь прикладами з тексту.
5. Робота за ілюстрацією.
  -  Подивіться на ілюстрацію до цього твору.
  -  Можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
  -  Що художник зобразив на картині?
  -  Що він намалював у центрі картини? Удалині?
  -  Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
  -  Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.

Математика
Тема. Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв' язування задач  (№969 - №976).

Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості. Вкидання м' яча в ноги партнеру з місця. Жонглювання м' ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Рухлива гра "Наввипередки з м' ячем".

Інформатика
Тема. Створення проектів.  Поняття навчального проекту. (с.136 - 139).

Дорога Доброчинності
Тема. Сила тіла і сила духу (с. 104 - 107).

            13 квітня
Літературне читання
Тема.  Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є Гуцало "Прелюдія весни" (уривок).
Завдання:
  1.  -  Чи любите ви загадки?
       - Які загадки ви знаєте?
       -   З раннього дитинства, з перших своїх кроків до пізнання навколишнього світу і до глибокої старості людина послуговується загадками як стимулювальним засобом для гармонійного розвитку особистості.
     У загадках - цих краплинах мудрості поколінь - з великою повнотою віддзеркалюються творчий геній, душевна краса, гострий розум, доброзичлива фантазія українського народу, його художня обдарованість, бо невичерпною є криниця народної мудрості.
   Сьогодні ми почнемо ознайомлення з творчістю українського письменника Євгена Гуцала, який учитиме нас знаходити загадки у навколишньому світі. 
2.  Прочитати біографічну довідку (с.142).
   -  Які книжки створив митець для дітей?
   -  Які з них ви читали?
3.  Прочитати оповідання "Прелюдія весни" (с.143 - 145).
   -  Чи сподобалося вам оповідання?
   -  Які картини ви уявляли , читаючи його?
   -  Які почуття воно у вас викликало?
4. Прочитайте тлумачення слів (с. 143 - 145).

Математика
Тема. Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв' язування задач. Творча робота над задачами  (№960 - №968).

Українська мова
Тема.  Дієслова - антоніми. Усний переказ тексту  (впр. 344 - 349).

            10 квітня
Українська мова
Тема. Урок розвитку зв' язного мовлення. Написання переказу за прочитаним  твором без зачину та кінцівки   (впр.343).

Математика
Тема.   Ділення двоціфрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. розв' язування задач і рівнянь   (№952 - №959).

Літературне читання
Тема. Урок позакласного читання  на тему "Бережіть природу, діти!"
Читати твори по цій темі за підручниками "Перлинка" та "Веселкова читанка".

Музичне мистецтво
Тема.  Тричастинна форма музики (продовження). М. Лисенко, "Експромт ля мінор". М. Катричко, В. Клинца  "Писанка"(с.95 - 97).

            9 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні  вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м' яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. рухлива гра "Наввипередки з м' ячем".

Основи здоров' я
Тема. Психічна і духовна складові здоров' я. Характер людини і здоров' я. Доброзичливість і здоров' я людини (с. 117 - 120).
     Виконати завдання в зошиті по цій темі.

Трудове навчання
Тема. Самообслуговування. культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. 

Образотворче мистецтво
Тема.  Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики  казкового персонажа. Виконання ілюстрації до української народної казки (гуаш або акварельні фарби). 

            8 квітня
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м' яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра "Грай та не втрачай".

Математика
Тема. Ділення виду 64 : 16 шляхом випробування. Розв' язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника (№943 - №951).

Українська мова
Тема.  Зв' язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту  (впр. 340 - 342).

Літературне читання
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Шоколад боцмана" (скорочено).
  -  Дивовижні пригоди Яшки і Машки тривають. Сьогодні ми дізнаємося про ще одну витівку цих невгамовних мавпочок.
  -  Відгадайте загадку  - і ви дізнаєтеся, на що спокусилася машка.
Чорна плитка,
Золота накидка,
Подарунок до свят,
Це - ...
Завдання:
  -  1. Гра "Передбачення".
 - Прочитайте назву оповідання.
 - Спробуйте здогадатися, кому дістанеться шоколад. Чому ви так уважаєте?
  -  2. Прочитайте зачин оповідання (с.141).
(Каюта - житлове приміщення на кораблі для команди та посажирів).
  - 3.  Розгляньте малюнок і складіть продовження оповідання.
  - 4. Прочитайте оповідання до кінця (с.142).
  -  Що вас розвеселило??
  -  Які картини ви уявляли, дочитуючи оповідання?
  - Якою ви уявляєте Машку на початку оповідання?
  - Спробуйте описати почуття Машки в ті хвилини, коли вона сиділа на щоглі?
  -  Які пригоди (несподівані, непередбачені події) трапилися з Яшкою і Машкою під час морської подорожі?

            7 квітня
Літературне читання
Тема. Творчість Миколи  Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні  "Омар".
         Сьогодні ми  продовжимо ознайомлення з неймовірними пригодами кумедних мавпочок Яшки і Машки, про яких так захоплююче розповів нам письменник - мандрівник  Микола  Трублаїні.
Завдання:
  1. Опрацювання оповідання М. Трублаїні "Омар"  (с.140 - 141).
     -   Спробуйте передбачити, які пригоди чекають на мавпочок.
  2.  Прочитати оповідання.
     -   Чи сподобалося вам оповідання?
     -   Які почуття воно у вас викликало?
     -   Знайдіть і прочитайте дієслова, іменники, прикметники.
     -   Знайдіть слова із префіксом  роз -.
  3.   Аналіз змісту оповідання.
     -   Як відбулося "знайомство " Яшки з омаром?
     -   Чим завершилося їхнє "спілкування" для мавпочки?
     -   Як поводився Яшка біля омара, що сушився на  сонці?
     -   Поміркуйте над словами боцмана. Як ви їх розумієте?
     -   Знайдіть опис омара.
     -  Що ви знаєте про цього рака?
     -  Що вас найбільше здивувало?
     -   Що примусило усміхнутися?
     -  Що повчального є в цьому оповіданні?
 4.  Переказувати оповідання від імені Яшки або від імені боцмана.

Математика
Тема. Ділення виду 360 : 3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв' язування рівнянь (№ 934 - №942).

Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості. Удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м' ячу у вертикальну ціль та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5м, довжиною 8 - 10м). Рухлива гра "Грай та не втрачай".

Інформатика
тема. Як створювати програми в середовищі програмування Скретч  (с. 132 - 135).

Дорога Доброчинності
Тема. Чуйність і нечулість (с. 100 - 103).
  
           6 квітня
Літературне читання
Тема.  Творчість Миколи трублаїні. пригоди. М.Трублаїні "Яшка і Машка".
     Сьогодні ми поринемо у захопливий світ мандрів. Допоможе нам у цьому письменник - мандрівник Микола Трублаїні.
Завдання:
  1.  Прочитати біографічну довідку  (с. 139). 
  -  Де пролягали маршрути подорожей Миколи Трублаїні?
  -  Які збірки оповідань для дітей належать перу письменника - мандрівника?
2.  Опрацювання оповідання (с. 139 - 140). Гра "Передбачення".
  -  Прочитайте заголовок: із захопленням;  з радістю;  зі здивуванням.
  -  Про кого йтиметься в цьому оповіданні?
3. Прочитайте оповідання.
  -  Чи сподобалося вам оповідання?
  -  Які почуття воно у вас викликало?
  -  Хто є головними персонажами оповідання?
4.  Прочитайте  тлумачення слова  боцман  у підручнику (с.140).
 5. Аналіз змісту оповідання.
  -  Як мавпочки опинилися на пароплаві?
  -  Прочитайте опис мавпочок. Хто дав їм імена?
  -  Як команда пароплава ставилася до мавпочок?
  -  Що найбільше любив Яшка?
  -  Які уподобання були у Машки?
  -  Чи симпатизує автор мавпочкам? Доведіть свою думку.
  -  Що нового і цікавого дізналися?
6. Переказувати оповідання.

Математика
Тема.  Перевірка множення діленням. Складання і розв' язування за поданим виразом та скороченим записом. Розв' язування рівнянь  (№925 - 933).

Українська мова
Тема.  Зв' язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту  (впр. 340 - 342).
  
           3 квітня
Українська мова
Тема. Дієслово як частина мови  (впр. 336 - 339).

Математика
Тема. перевірка ділення множенням. Розв' язування задач, обеонених до задач на знаходження суми двох добутків (№916 - №924).

Літературне читання
Тема. Дружба - це найбільший скарб. В.Нестайко "Просто Олесь друг"  (продовження).
Завдання:
1.  Опрацювання другої частини оповідання (с.138 - 139).Прочитайте другу частину оповідання.
  -  Чи сподобалося вам оповідання?
  -  Які почуття воно у вас викликало?  
  -  Визначте тему прочитаного оповідання.
2.  Аналіз змісту оповідання.
  -  Де зустрічаються хлопчики щоранку?
  -  Чому Костик здивовано звів брови?
  -  Про що він запитав друга?
  -  Що відповів йому Олесь?
  -  Якими словами письменник підтвердив. що Олесь чесний хлопчик і не вміє обманювати?
  -  Чому Олесь не одягнув нової форми?
  -  У яких рядках зосереджено основну думку твору? Прочитайте.
3. Скласти розповідь "Хто такий справжній друг".

Музичне мистецтво
Тема.  Тричастинна форма музики. Е.Гріг "Танець Анітри" - слухання. Укр. нар. пісня "Соловеєчку, сватку, сватку" - розучування. (с. 92 - 94).

           2 квітня
Фізична культура
Тема. Правила безпеки на заняттях із м' ячем. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості. Удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м' ячу у вертикальну ціль та горизонтальну ціль. ( смуга шириною 1,5м, довжиною 8 - 10м). Рухлива гра "Грай та не втрачай".

Основи здоров'я
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 116).
Завдання:
 - Виконати тести в зошиті по розділу , починаючи з теми"Безпечний дім ...",  
  с. 81 підручника.

Трудове навчання
Тема. Декорування  виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Практична робота: виготовлення декоративної абетки. 

Образотворче мистецтво
Тема.  Ознайомлення з роботою художників у театрі. Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. Створення ескізу афіші до вистави (гуаш).

          1 квітня
Фізична культура
Тема.  Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості. Вправи на розвиток сили. Рухлива гра "Ямки".

Математика
Тема.   Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа  (№908 - 915).

Українська мова
Тема.  Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник (впр. 332 - 335).

Літературне читання
Тема.  Творчість Всеволода Нестайка. Дружба - це найбільший скарб. В. Нестайко "Просто Олесь друг" (скорочено).
Завдання:
1.  Прочитати біографічну довідку  (с.136).
2. Прочитати першу частину оповідання   (до запитання  "Як ти розумієш виділений вислів?").
  -  Хто є його головними персонажами?
  -  Як ви розумієте слово кирпатий?
  -  Хто такий штурман?
3. Аналіз змісту оповідання.
  -  Якими ви уявляєте хлопчиків? знайдіть їх опис.
  -  Як довго вони дружать?
  -  Що автор говорить про їх дружбу?
  -  Як ви розумієте виділений вислів?
  -  У чому поклялись одне одному Олесь і Костик?
  -  Яку професію вони собі обрали?
  -  Чому вирішили бути штурманами , а не капітанами?
  -  Де провели літо хлопчики?
  -  Який подарунок приготували їм батьки?
  -  Чому хвилювалися хлоп'ята?
  -  Яка неприємність трапилась у Костика?
  -  Як ви гадаєте, чи одягне Олесь форму 1 вересня?
4. Переказати першу частину оповідання.

        31 березня
Літературне читання
Тема. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник " Бушля "(продовження).
     Завдання:
1.  Пригадайте епізод, яким завершилася прочитана вами частина оповідання.
   -  Що робив Арсен? А бушля?
2. Гра "Передбачення"
  -  Як ви вважаєте, хто з них першим прокинеться?
  -  Якою буде його реакція?
3. Прочитати оповідання до кінця (с. 135 - 136).
  -  Яка кумедна подія трапилася з Арсеном?
  -  Які почуття викликав у тебе цей випадок?
  -  Визнач тему твору.
4. Підготовка до виразного читання оповідання.
  -  З якою інтонацією будете читати оповідання?
  -  Де зробите найбільші паузи?
  -  Які слова читатимете голосно, з тривогою?
  -  Які - голосно, жартома?
5. Аналіз змісту оповідання.
  -  Хто першим прокинувся?
  -  Чи зрозумів Арсен, що трапилося?
  -  Чому бушля не могла відразу злетіти?
  -  Що кричала бушля? Що кричав Арсен?
  -  Поясніть вислів ані лялечки.
  -  Коли отямився Арсен?
  -  Звідки все село дізналося про пригоду Арсена?
  -  Чи гнівався Арсен на бушлю та селян. що сміялися з нього? Доведіть свою думку словами з оповідання.
  -  Як ви гадаєте, чому письменник саме так завершив розповідь про діда арсена?
  -  На якій думці він наголосив?
6. Складання характеристики головного героя.
  -  Яким ви уявляєте рибалку?
  -  Яка у нього зовнішність? Який характер?
7. Робота за ілюстрацією.
  -  Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
  -  Чи можна її віднести до всього твору чи до певної його частини?
  -  Що художник зобразив на картині?
  -  Що він намалював у центрі картини? Удалині?
  -  Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
  -  Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.
  -  Чому у нього така назва?  Який це твір за жанром?  Чого навчає оповідання вас?

Математика
Тема.  Ділення  двоцифрового числа на одноцифрове   виду 72 : 3 і 50 : 2. Складання задач за поданим зразком  (№897 - №907).

Фізична культура
Тема.  Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра "Ямки".

Інформатика
Тема.  Мови програмування і середовище програмування. Скретч. Робота в середовищі Скретч ( с. 127 - 131).

Дорога Доброчинності
Тема. Милосердя в нашому житті  (с. 96 - 99).

        30березня
Літературне читання
Тема.  Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник "Бушля".
Завдання:
1. Опрацювати статтю про Григора Тютюнника.
-Що писав Григір Тютюнник про оповідання?
-Чому твори цього митця надзвичайно цікаві?
-Яка тема була для нього найважливішою?
2. Опрацювання оповідання Г. Тютюнника "Бушля" (с.134 - 135, до слів "а вони сплять - розморило на дощ обох").
-Хто є головними персонажами оповідання?
-Хто така бушля?
-Де ми зустрілися з головним героєм?
-Що він робив біля річки?
- Які зміни в природі сповіщали про наближення дощу?
- Чому риба не клювала?
- Як автор описує танок дощу на воді?
 - Чому заснув Арсен?
- Знайдіть у тексті опис бушлі.
-Чому бушля сіла Арсенові на голову?
- Прочитайте, як автор описує мирний сон Арсена та бушлі.
3. Виразно читати опрацьовану частину оповідання.

Математика
Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв' язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою (№887 - №896).

Укр. мова
Тема. Змінювання прикметників за числами (впр.328 - 331).

З  23.03. по 29.03. за навчальним планом період канікул. 
Читайте твори на позакласне читання  по темі "Весну - красну зустрічаймо" за підручниками  "Перлинка" та "Веселкова читанка".
         20 березня
Укр. мова
Тема. Урок розвитку зв' язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 325).
Завдання:
1. Прочитайте текст.
2. Розгляньте малюнок.
3. Виконайте завдання, які запропоновані в "Зошиті з розвитку писемного мовлення".

Математика
Тема. Ділення суми на число. Розв' язування задач двома способами (№879 - №886).

Літературне читання
Тема.  Дива в природі. Ю. Старостенко "І трапиться ж таке..." (с. 132 - 133).
Завдання:
1.Прочитати оповідання.
2. Відповідати на запитання після тексту.
3. Скласти оповідання "Зустріч Мишка із сорокою навесні".

Музичне мистецтво
Тема. Двочастинна форма музики. Е. Гріг "Пісня Сольвейг" з музичної п' єси  "Пер Гюнт". "Пісня пастушка". Гра "Музичні контрасти"  (с. 89 - 91).

        19 березня
Фізична культура
Тема.  Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра "Гуси - лебеді".

Основи здоров'я
Тема. Сам собі помічник. Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився. заблукав у лісі, горах, степу) (с.112 - 115).
 - Виконати завдання в зошиті по цій темі.

Трудове навчання
Тема. Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Практична робота: декорування писанки.

Образотворче мистецтво
Тема. Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Виконання композиції на побутову тематику "Події мого життя"  (кольорові олівці або фломастери).

       18 березня
Фізична культура
Тема.  Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Рухлива гра "Гуси - лебеді".

Математика
Тема. Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачами  (№871 - №878).

Укр. мова
Тема. Родові закінчення прикметників (впр. 321 - 324, 326 - 327).

Літературне читання
Тема. Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко "Хто це такий?"
Завдання
1.Прочитати біографічну довідку (с.132).
2.Прочитати оповідання (с. 132).
3. Підготувати відповіді на запитання.

       17 березня
Літературне читання
Тема. Людина і природа. О. Копиленко. "Розбишака Чив" (продовження).За Ю.Дмитрієвим "Чи знаєш ти?".  Порівняння  творів.
 Завдання:
1. Прочитати повторно оповідання О. Копиленка "Розбишака Чив".
2. Прочитати статтю "Чи знаєш ти? за Ю. Дмитрієвим, дати відповідь на запитання (с. 131).

Математика
Тема. множення виду 320 . 3. Задачі, пов 'язані з одиничною нормою. Складання оберненої задачі (№861 - №870).

Фізична  культура
Тема.  Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра "Запорожець на Січі".

Інформатика
Тема. Способи подання алгоритмів. Словесний спосіб подання алгоритмів. (с.123 - 126).


      16 березня
Літературне читання
Тема.Світ прози.Вступ до теми. Оповідання. творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. О. Копиленко "Розбишака Чив" (с. 129 - 131)
 Завдання:
1.Опрацювати статтю про оповідання і підготувати відповіді на запитання
- Що називають оповіданням?
-Як автор розповідає про своїх героїв?
2. Прочитати статтю про О. Копиленка, відповісти на запитання
-Де народився і виріс майбутній письменник?
-Про що він розповідав у своїх творах?
-Про що він згадував?
-Скільки книжок видав письменник?
-Яка збірка оповідань стала найголовнішою в його житті?
3.Прочитати оповідання " Розбишака Чив",відповідаючи на запитання після тексту.

Математика
Тема.Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 70 . 8,
420 : 6. Перетворення іменованих чисел. Розв 'язування задач.   (№851 - №860)

Укр. мова
Тема. Вправи на визначення роду прикметників.Розбір прикметника як частини мови
(впр. 318 - 320). (Вправи виконувати згідно завдань, поданих у підручнику)

Немає коментарів:

Дописати коментар